2016. május 4., szerda

Írói válság, vagy mi a szösz

Sziasztok!
A Facebook csoportba már kiírtam korábban, és igazából nem terveztem a blogra efféle bejegyzést, de végül meggondoltam magam. Hiszen mégis csak vannak olyan feliratkozóim is, akik nem tagjai a csoportnak, mégis jó, ha tudják, mi is a helyzet.
Ugyanis, mint észrevehettétek, ismét huzamosabb idő telt el azóta, hogy felkerült a legutóbbi fejezet, és sajnos most sem résszel érkeztem - de ez már a címből, és ebből az aprócska felvezetésből is látszott. Az az igazság, hogy hetek óta képtelen vagyok akár egy szót is leírni - vagy ha mégis sikerül valamit összehoznom, másnap ki is törlöm az egészet. Egyáltalán nem vagyok megelégedve az írásommal, az előre megírt fejezetekben is sorra veszem észre a hibákat, újra és újra zsákutcákba kerülök, fogalmam sincs, mit és hogyan kellene kijavítanom. És nem szeretnék ilyen munkával "elétek állni", nem ezt érdemlitek. Egyáltalán nem.
Épp ezért szeretném továbbra is a türelmeteket kérni, ugyanis a történet folytatódni fog, mindennap dolgozom rajta, hiszen már az életem részévé vált, és titeket sem szeretnélek - és nem is foglak - cserbenhagyni. Csak szükségem van egy kis időre, hogy összeszedjem magam, le merjem írni a gondolataimat, és újra átgondoljam, mit szeretnék a történettel, a karakterekkel a továbbiakban.

Köszönöm szépen a megértést! :)

Ui.: Bocsánat ezért a "kitérőért", de úgy éreztem, muszáj leírnom, mi a helyzet. Ez így fair.

Hatalmas ölelést küld mindenkinek, Thea Quincey <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése